مسکن مهر چناران درحال ساخت است

مسکن مهر چناران درحال ساخت است

رییس اداره راه و شهرسازی چناران گفت: 607 واحد مسکن مهر در قالب شرکت تعاونی، انبوه ساز و خود مالکی در این شهر در حال ساخت است.

 

مجید مفیدی فر با اعلام این خبر اظهار کرد: 308 واحد طرح ملی مسکن مهر در شهر چناران به مرحله نازک کاری رسیده است. وی افزود: 364 واحد در قالب شرکت تعاونی،150 واحد به صورت قرارداد سه جانبه توسط شرکت انبوه ساز و 93 واحد آن نیز به صورت خودمالکی در حاشیه میدان امام رضا(ع) در ضلع شرقی شهر ساخته می شود.

وی همچنین از اجرای پنج طرح عمرانی توسط پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان چناران خبر داد و اظهار کرد: مجتمع فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با زیر بنای یک هزار و 950 متری که تاکنون 10 میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار صرف آن شده از 5/77 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اضافه کرد: پروژه مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و سالن ورزشی با سکوی تماشاگر به ظرفیت دو هزار نفری به ترتیب با 40 و 38 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

وی گفت: ساخت مرکز بهداشتی، درمانی شهر جدید گلبهار هم اکنون با 85درصد پیشرفت فیزیکی با 525 متر مربع زیر بنا به مرحله نازک کاری رسیده است. وی با اشاره به طرح عمرانی مناسب سازی فضاهای اداری چناران گفت: در مجموع بیش از 18 میلیارد و 680 میلیون ریال صرف این پنج طرح عمرانی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:16 ] [ مصطفی ]
[ ]